mamra22
Jeszcze większy szczur błotny
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:27, 11 Wrz 2007 Temat postu: D&D 3.5- Wyścig po władzę |
|
|
A więc rekrutacje oficjalnie otwieram.
Dessarin to miasto położone przy dawnym szlaku handlowym pomiędzy Waterdeep a doliną Lodowego Wichru. Choć teraz już rzadziej uczęszczane, nadal tętni życiem. Codziennie przemierzają to miasto setki ludzi. Od kupców, poszukiwaczy przygód, bardów aż do zwykłych rolników chcących sprzedać swoje towary. Choć nic nie wydaje się zakłócać tej monotonni, poruszanie się poza murami miasta może być niebezpieczne. Obecny burmistrz dbał tylko o siebie i swoich arystokratycznych przyjaciół. Skąpił pieniędzy na patrole, naprawę murów, czy pilnowanie traktów. Zaowocowało to rozplenieniem się potworów po puszczy roztaczającej się na wschód od miasta a karawany często są atakowane przez różne humanoidy. Nieco dalej roztaczały się bagniska zamieszkane przez jaszczuroludzi. Było to jedno z największych skupisk tych stworzeń, a bliskość z ludzkimi osadami doprowadzała do częstych utarczek. Krążyły plotki że po okolicy kręcą się członkowie dziwnej sekty, systematycznie zdobywający nowych zwolenników, ale nikt jeszcze nie potwierdził tych informacji.
Nie lepiej działo się w samym mieście. Zbrodnia i korupcja panowały wszędzie. Kto miał odpowiednie środki mógł załatwić wszystko. Gildia przestępców należała do najpotężniejszych w mieście, mając szerokie powiązania z samymi władzami. W mieście tolerowano wszystkich którzy tylko mieli wystarczająco dużo pieniędzy na opłacenie pokoju. Burmistrz nieprzychylnym okiem patrzył tylko na magów, bojąc się ich potężnych mocy. Dlatego większość czarodziejów wyjechała z miasta lub działała po kryjomu, co tylko zwiększało koszty ich zatrudnienia.
Jednak tego dnia wszystko się zmieniło. Umarł burmistrz, (prawdopodobnie otruty, jednak nie ma na to dowodów, rodzina płaci dużą nagrodę za ujęcie zbrodniarza), a do walki o władzę stanęły wszelkiego rodzaju organizacje działające w mieście. Nie ważny był sposób, liczyło się tylko osiągnięcie wygranej. Każdy miał inne metody na odniesienie zwycięstwa. Gildia wojowników obiecywała rozprawienie się z potworami z puszczy, a po wygranej wypędzenie jaszczuroludzi. Głowy zabitych potworów zdobiły korytarz w budynku gildii. Złodzieje wykorzystywali głębokie zasoby bogactw i przekupywali możliwie jak najwięcej ludzi, zabijali niewygodnych konkurentów lub fabrykowali dowody na ich zbrodnie. Arystokraci zatrudniali najlepszych bardów, którzy opiewali cudowne osiągnięcia burmistrza i przekonujący ludzi że jego miejsce powinien zająć jego potomek. Nawet odradzająca się gildia magów wystartowała do walki, demonstrując potęgę magii. Oczywiście nie brakowało pojedynczych bohaterów chętnych na przejęcie władzy w mieście. Byli oni szybko przekupywani przez którąś gildie lub mordowani. Jednak na ich miejsce pojawiali się następni. Część ludzi przybywających do miasta nie przejmowało się polityką, ale chcieli zgarnąć olbrzymi skarb jaki według legend znajdował się w ruinach starożytnego grobowca założyciela tego miasta, potężnego maga Asseraka.
Do takiego miasta trafiliście a reszta należy już do was. Czy weźmiecie udział w politycznych zmaganiach i wspomożecie któreś ugrupowanie czy sami staniecie do wyborów. Splądrujecie starożytny grobowiec czy rozwiążecie tajemnice sekty. Będziecie działać sami, czy zorganizujecie się w drużynę. To wszystko zależy od graczy.
Postacie są na 1 poziomie
Karta postaci ma wyglądać tak:
Imię:
Nazwisko(ksywka):
Rasa:
Profesja:
Bóstwo:
Charakter:
Atrybuty (80 punktów do rozdania):
Siła
Budowa
zręczność
Intelekt
Roztropność
Charyzma
Umiejętności:
Atuty:
Punkty zdrowia ( w razie problemów sam wypełnię):
Klasa pancerza ( w razie problemów sam wypełnię):
Czary(Jeśli dotyczy):
Cechy charakteru:
Wygląd:
Ekwipunek (bez przesady):
Historia (z opisem jak trafiliście do Dessarin):
Karta na PW.
Jest to moja pierwsza sesja jako MG więc konstruktywna krytyka mile widziana.
O wyniku danej akcji decyduje Ja oraz los więc wszelkiego rodzaju działania wymagające rzutu kością piszecie w trybie przypuszczającym lub jako plan działania.
Pytania tutaj albo na pw.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mamra22 dnia Śro 20:18, 12 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|