Forum Forum traktujące o grach RPG i fantastyce Strona Główna Forum traktujące o grach RPG i fantastyce

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potwory By DziQ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum traktujące o grach RPG i fantastyce Strona Główna -> Bestiariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
DziQ
Szynszyl Zła



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 820
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 15:36, 07 Lip 2007    Temat postu: Potwory By DziQ

Troll

Trolle to człowieko podobna rasa, żyjąca w niewielkich plemionach w jaskiniach i podziemiach. Polują tam na zwierzęta i poszukują skarbów, których później zazdrośnie strzegą. Są słabymi i mało inteligentnymi wojownikami, jednak w grupie mogą stanowić pewne zagrożenie.

Niedźwiedź

Niedźwiedzie żyją w jaskiniach i lasach. Są łagodnymi zwierzętami, jednak mogą stać się dość agresywne, gdy wkroczysz do ich siedliska. Ich uderzenie potrafi być niezwykle silne, niedźwiedzie jednak są wolne, tak więc łatwo jest uciec.

Goblin

Gobliny to podobna ludziom rasa, żyjąca w małych plemionach w górach. Są szpetnymi i śmierdzącymi stworami , które żywią się głównie bulwami i korzeniami. Są słabymi, ale podstępnymi wojownikami, używają swoich proc do napadania i ograbiania podróżników.

Ork

Orkowie to prastara rasa, która niegdyś królowała na całym kontynencie. Później zostali oni jednak wypędzeni z powierzchni przez inne rasy i po dziś dzień żyją. Trochę przypominają ludzi, a do tego są bardzo przebiegli. Zgrupowani w paramilitarne oddziały, mogą stanowić poważne zagrożenie.

Szkielet

Szkielety to nieumarłe potwory które żyją w podziemiach. Uważa się że są to ciałą martwych podróżników, wskrzeszone przez jakieś złe moce. Pojawiają się w grupach, czasami towarzyszą im inni nieumarli jak Ghule. Są dosyć niewygodnymi wrogami, zwłaszcza że potrafią wysysać witalną energię ze swoich przeciwników.

Ork oszczepnik

Orkowie oszczepnicy to dystansowi wojownicy wśród orków. Ich włócznie są śmiercionośne, jednak z bliska nie stanowią dużego zagrożenia. Zwykle towarzyszą im orkowie innych rodzajów, za którymi mogą się schować, by atakować wrogów z drugiego szeregu.

Ziemny Robak

Ziemne robaki to bardzo starożytna rasa, żyjąca w podziemiach. Zakopują się w ziemi i czekają na nieświadome ofiary, które są pożerane w całości. Ukryte w ziemi są niewrażliwe na bronie dystansowe. W grupie są całkiem niebezpieczne nawet dla doświadczonego podróżnika.

Przemytnik

Mimo że głównym celem dla pospolitego przemytnika jest łatwy dochód z omijania podatków i embargo lub z handlowania zakazanym towarem, nie zawaha się on przed morderstwem i ograbieniem tych, którzy odkryją ich działania. Przemytników można spotkać w ukryciu blisko miast lub w odosobnionych kryjówkach, gdzie przechowują swój dobytek. Mimo że zazwyczaj nie są zbyt dobrze wyekwipowani do walki, ich determinacja do uchowania swoich zysków czyni ich przeciwnikami, z którymi trzeba się liczyć. Są lekko opancerzeni, będą starali się uciec gdy zostaną poważnie zranieni lub gdy oponent będzie miał przewagę liczebną.

Minotaur

Minotaury to krzyżówka ludzi z bykami. Żyją w wielkich jaskiniach gdzie stawiają nawet przyzwoite miasta. Ponadto, mają swoje wojsko, które wypędzają każdego intruza z swoich terenów. Minotaury to przeciętni wojownicy, ale zorganizowani w wojskowe oddziały mogą być całkiem niebezpieczni.

Ork wojownik

Orkowie wojownicy są wśród orków pospolitymi wojami. Co prawda są słabsi niż berserkerzy, ale dzięki swoim szablom lub sztyletom, mogą okazać się całkiem niebezpieczni w ciasnych korytarzach, czy lochach.

Nomad

Większość z zatwardziałych Nomadów pustynnych jest serdecznymi i szczerymi ludźmi, jednak część z nich stała się zawzięta z powodu w jaki byli traktowani przez mieszkańców miasta. Niektórzy z nich traktowali pustynię jako swoją własną ziemię i wszyscy intruzi nie byli mile widziani. Inni, którzy stracili swoje stada z powodu głodu lub najazdów popleczników Faraona, stali się rozbójnikami. Jakby nie było, tych kilku Nomadów stało się poważnym zagrożeniem dla nieświadomych podróżników. Nie jest ich wystarczająco wielu by zorganizować swego rodzaju grupę najazdową, jednak w dzisiejszych czasach, małe grupy nomadzkich rozbójników można spotkać na obszarze całej pustyni.

Amazonka

Amazonki to społeczność wojowniczych kobiet, które wznosły kryjówki na bagnach na wschodzie. Energicznie atakują każdego nieproszonego gościa na swoim terenie, po czym obcinają głowy ofiarom, zachowując je jako trofea. Nie są zbyt silne w bezpośrednim pojedynku, mimo to są w stanie rzucać nożami ze śmiertelną precyzją.

Fanatyczny wojownik

Fanatyczni wojownicy to dezerterzy z królewskiej armii. Wraz z innymi zbrodniarzami założyli tak zwany "Obóz Banitów". Królewskie wpływy nie sięgają tego miejsca, zatem nie obawiają się oni osądzenia. Aby utrzymać stan bezprawia, z zapałem zaatakują każdego intruza. Ciężko uzbrojeni i, dzięki szkoleniu żołnierskiemu, dobrze zorganizowani, są dość potężnymi przeciwnikami.

Minotaur strzelec

Strzelcy stanowią artylerię armii minotaurów. Wystrzeliwują one bełty w swoich wrogów, używając swych kusz. Wielu podróżników poległo od gradu takich pocisków. Zazwyczaj strzelcom towarzyszą inne minotaury.

Bandyta

Opowieść o szlachetnym bandycie, który zabiera bogatym i daje biednym, jest daleka od rzeczywistości. Zwyczajny bandyta nie troszczy się o to, kogo okrada, tak długo jak jest w stanie wyciągnąć z tego jakieś korzyści dla siebie. Tak właściwie to biedni są najgorzej przygotowani do własnej obrony, dlatego stają się preferowanym celem dla bandytów. Ich broń jest bardzo zróżnicowana, ich zbroja przeważnie została gdzieś zrabowana. Zawsze unikają straży miejskiej, swoje obozowiska rozbijają w dziczy, często blisko dróg, gdzie są postrachem jako rozbójnicy. Zamieszani we wszelkie nielegalne interesy, są zatrudniani przez wszelkiego rodzaju osoby, które mają jakąś brudną robotę do wykonania. Zdarza się nawet, że niektórzy służą liderowi bandytów, któremu udało się zdobyć jakiś odległy teren lub wioskę.

Walkiria

Walkirie to wyższa kasta wśród amazonek - społeczeństwa wojowniczych kobiet żyjących na bagnach położonych na wschodzie. Są jeszcze silniejsze w walce zwarciu i zręcznie używają swych włóczni w walce na dystans. Każda amazonka, która udowodni swoją odwagę, poprzez zgromadzenie trzynastu czaszek przeciwników, zostanie awansowana na walkirię.

Rozłupywacz głów

Walczą z dystansu i są unikani przez innych najeźdźców. Zawiedli w poprzednich bitwach przez ich tchórzliwość oraz brak umiejętności, pozbawiło ich to honoru stanięcia twarzą w twarz z wrogiem. Surowa społeczność barbarzyńców sprawia, że łatwo jest wpaść w niełaskę przywódców. Ci, którzy są uważani za niegodnych, muszą pokutować za swoje błędy stając się drugą linią wspomagania wojowników i walcząc na dystans. Jedynie gdy ich zwierzchnik zobaczy, że walczą brawurowo, mogą wrócić do szeregów prawdziwych wojowników. Biorąc pod uwagę fakt, że walka na dystans nie jest uważana za honorową, ci barbarzyńcy mają ciężkie zadanie, by ponownie stać się akceptowanymi przez swój klan. Mając na uwadze ich zbyteczność, ich współplemieńcy nie robią prawie nic by ich bronić, gdy któryś znajdzie się w potrzasku. Ponieważ polegają jedynie na sobie i nieustannie muszą sami sobie udowadniać swoją wartość, walczą dwukrotnie zawzięciej i agresywniej co czyni z nich onieśmielających przeciwników, pomimo ich niskiej rangi społecznej.

Łowca czaszek

Młody najeźdźca zaczyna swoją karierę wojenną jako łowca czaszek. Wierzą oni, że w czaszce mieści się istota wroga. Celem każdego młodego barbarzyńcy jest zebranie jak największej ich ilości. Za panowania ich królowej szamanki, stało się mniej istotne czy czaszka należy do zwierzęcia, czy do ludzkiego przeciwnika. Podczas świętych ceremonii młodzi barbarzyńcy mogą dołożyć swoje najcenniejsze trofea do świętej kolekcji czaszek swojego plemienia. Najważniejszym celem wszystkich nowicjuszy jest osiągnięcie wyższego statusu poprzez zebranie jak największej ilości cennych ofiar. Jest to powodem, dla którego młodzieńcy są tak chętni by chodzić na polowania oraz walki. Łowcy czaszek różnych szeregów, są najliczniejszą siłą wśród barbarzyńców. Mogą oni zostać znalezieni podczas polowania prawie w każdym miejscu Lodowych Wysp. Również, stanowią trzon ekipy broniącej obozy. Nieustraszeni, wyzywają nawet przeciwników znacznie lepiej uzbrojonych niż oni sami a swoje prymitywne bronie trzymają zacięcie z przerażającą wprawą.

Ghul

Ghule to nieumarłe potwory, które żyją w jamach i podziemiach. Są całkiem silne i bardzo niebezpieczne, jeżeli zbiorą się w grupy. Kryjąc się w cieniu, czekają na nieuważnych poszukiwaczy przygód. Dodatkowo potrafią się leczyć i wysysać energie życiową ze swoich wrogów.

Kultysta

Najniższym w hierarchii członkom złowieszczego kultu wciąż brakuje wyraźnych mocy, ale są skorzy do udowadniania swojej użyteczności. Ich naturalne tchórzostwo w jakiś sposób jest niwelowane pierwszymi oznakami fanatyzmu. Zdeterminowani w obronie kultu, są zawziętymi, ale niezbyt imponującymi przeciwnikami. Starają się nadrabiać swój brak siły liczebnością. W wypadku walki, nowicjusze kultu zazwyczaj tworzą grupy, często wspomagane przez wyższego rangą członka, którego to chronią za cenę własnych żyć. Nie mając za dużego pojęcia o właściwych planach i naukach kultu, często są spotykani jako grupy uderzeniowe na dyspozycji ich zwierzchników.

Zabójca

Bezwzględni i zabójczy specjalizują się w perfidnych atakach z zaskoczenia. Mimo, że jest wielu rzezimieszków, bandytów i zabójców, których stereotypy mijają się z prawdą, to Zabójcy są mistrzami w swojej profesji. Zazwyczaj zorganizowani w małę ugrupowania, są wytrenowani w stosowaniu brudnych sztuczek, obgadywaniu i myślistwie. Pomimo, że budzący grozę, Ci mogący zostać zatrudnieni mordercy preferują ataki z ukrycia na niczego nie spodziewających się ofiarach. Zależne od ich aktualnej misji, Zabójcy pracują samodzielnie albo w małych grupach uderzeniowych. Rzadko występują w większej liczbie, z wyjątkiem gdy ktoś nieszczęśliwie natknie się na nich w ich kryjówce.


Narazie tyle. Potem dodam więcej. Proszę o uwagi jakby co Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DziQ dnia Nie 11:51, 08 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Hanyou
Mhroczna wiewióra



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hell

PostWysłany: Sob 16:50, 07 Lip 2007    Temat postu:

jak dla mnie bomba Very Happy czekam na kolejna czesc :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
DziQ
Szynszyl Zła



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 820
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 9:36, 08 Lip 2007    Temat postu:

Ork jeźdźca

Orkowie jeźdźcy to elitarni orkijscy żołnierze, dosiadający groźne, bojowe wilki. Ich przerażające wierzchowce pozwalają im na szybkie i zwinne poruszanie się, przy czym ich masywne lance mogą zadawać imponujące obrażenia. Patrole orków jeźdźców najczęściej można znaleźć na równinach, gdzie teren jest idealny do walki wierzchem. Jeżeli miałeś pecha trafić na grupę orków jeźdźców, to ucieczka jest niemal niemożliwa.

Ognisty bies

Ogniste biesy to wstrętne stwory, które spotkać można na pustyniach. Nikt nie wie, skąd wzięły się te istoty. Niczym diabły z legend, dzierżą oni w dłoniach widły, a zamiast jednej stopy mają koźle kopyto. Ale czy są oni prawdziwymi diabłami? W każdym razie, ich ostre spojrzenie wywołuje dreszcze nawet u doświadczonych podróżników, a miotane przez nich kule ognia mogą być niebezpieczne.

Ork szaman

Orkowie Szamani to orkijscy magowie. Podczas walki, stanowią oni wsparcie dla innych żołnierzy. Potrafią miotać ognistymi kulami i magicznymi pociskami. Są nawet w stanie przywoływać węże, które atakuję ich wrogów. Ponadto potrafią też się leczyć.

Duch

Duchy zauważono najpierw w nawiedzonych ruinach. Niektórzy twierdzą, że są to dusze dawnych mieszkańców, którzy zginęli w straszliwej katastrofie, która to zniszczyła to piękne miasto. Z pewnością, na swój sposób, są istotami supernaturalnymi, gdyż nie istnieje materialna broń, która może je zranić, a ich przeszyty dreszczem dotyk powoduje u wrogów utratę sił witalnych.

Wiedźma

Wiedźmy to uzdolnione magicznie kobiety, które zwykle żyją głęboko w lasach i na bagnach. Tam mogą zbierać zioła i inne składniki, np. szczątki martwych zwierząt, z których ważą mikstury w swych żelaznych kotłach. Istnieje plotka jakoby potrafiły one latać na swoich miotłach. Większość z nich jest dość złośliwa, mają niezbyt przyjazne usposobienie i atakują poszukiwaczy przygód, miotając w nich kulami ognia.

Mroczny Mnich

Istnieją mnisi, którzy utracili wiarę lub zostali przeciągnięci na ciemną stronę, ale to Mroczni Mnisi sformowali swój własny zakon, którego zadania skrywa cień tajemnicy. Niewiele wiadomo o ich działaniach ani o tym, skąd się w ogóle wzięli. Oficjalne bractwa zakonne zaprzeczają temu, iż wiedzą cokolwiek o tym zakonie. Powszechnie twierdzi się, że Mroczni Mnisi służą jakimś złym mocom, ponieważ mają wrogi stosunek do większości ludzi. Ich sposób atakowania wskazuje na trenowanie sztuk walki. Używają także kilku zaklęć, z których niektóre, zwłaszcza wysysanie sił witalnych, świadczy o mrocznym obliczu tego bractwa.

Mumia

Mumie to nieumarłe potwory, które można spotkać w starożytnych piramidach i ruinach na północy. Nikt nie zna ich pochodzenia, ale wiadomo, że strzegą one grobowców i zaatakują każdego poszukiwacza przygód, który spróbuje wykraść legendarne skarby. Ich przerażający wzrok potrafi sparaliżować najmężniejszych wojowników, a one same mogą wtedy wyssać energię życiową z oszołomionych ofiar. Strzeż się też ich zatrutych sztyletów!

Cyklop

Cyklopi to podobna ludziom rasa, posiadająca jednak tylko jedno oko i pomniejszą inteligencję. Nawet mówią podobny językiem. Żyją w jamach, gdzie poszukują złota i innych metali. Strzeż się, gdyż bardzo złoszczą się na poszukiwaczy przygód, którzy wejdą na ich teren, i spróbują zabić intruza używając swej niesamowitej siły.

Gargulec

Chociaż gargulce są częstym widokiem, pochodzenie tej niesamowitej rasy pozostaje owiane tajemnicą. Nagroda oferowana przez wielkiego czarodzieja Syriusza Pół-Łysego, dla tego, który rozwiąże zagadkę pochodzenia gargulców nigdy nie trafiła w żadne ręce. Jednakże odkryto parę ciekawych faktów. Każdy dzisiaj wie, że gargulce raczej preferują zacienione miejsca, dlatego typowymi miejscami ich występowania są posępne lochy i podziemne kompleksy. Tam żyją i polują, i używają swojej niesamowitej umiejętności zlewania się z ich kamiennymi legowiskami.

Minotaur mag

Magowie to elita wśród armii minotaurów. Wspierają oni pobratymców w walce, dzięki swej magii. Potrafią tworzyć pola energii i ciskać kulami ognia lub magicznymi pociskami. W związku z faktem, iż słabo walczą wręcz, wartownicy będą ich chronić, by mogli działać z drugiego szeregu.

Kamienny golem

Kamienne Golemy to rodzaj żyjącej skały. Każda z ich części jest wykonana z kamienia, one same żyją także w kamiennym środowisku. Mieszkają w podziemiach, gdzie jest ich ulubiony pokarm, czyli granit i kwarc. Zwykle są pokojowo nastawione, jednak mogą się zdenerwować na wędrowca zainteresowanego ich pożywieniem. Wtedy będą usiłowały zabić intruza używając swojej niewiarygodnej siły.

Minotaur wartownik

Wartownicy tworzą ciężkozbrojne oddziały w armii minotaurów. Są mocni w walce wręcz, ale podatni na bronie dystansowe. Uważaj też na strzelców, którzy zwykle czają się za wartownikami w drugim szeregu.

Beholder

Beholdery są pokrytymi śluzem potworami z kilkoma mackami, żyją one głęboko w lochach. Atakują gdy tylko zobaczą przeciwnika używając magicznych pocisków. Co więcej, przywołują szkielety by otoczyć ofiarę. Na początku powinieneś postarać się wyeliminować Beholdera, wszystkie szkielety zginą wraz z ich summonerem. Magowie mogą użyć bomb ogniowych by ranić kilku przeciwników jednocześnie.

Ork berserker

Orkowie berserkerzy to najwytrwalsi wojownicy wśród orków. Ich ulubioną taktyką jest szarża, przy której pędzą z niesamowitą szybkością i halabardą w rękach, by ofiarę jednym ciosem. Jeżeli jednak przetrwałeś ich atak, uważaj na innych orków, którzy często im towarzyszą.

Strażnik Krypty

Długo wierzono, że strażnik krypty jest zaledwie mitem i chociaż dziś wielu uczonych potwierdza istnienie tych nieumarłych wynaturzeń, to tak naprawdę niewiele więcej o nich wiadomo. Ogólna teoria zakłada, że strażnicy krypty powstali z ciał pomniejszych nekromantów i mrocznych kultystów, którzy zostali zamienieni w nieumarłe stwory, gdy byli jeszcze żywi! Mimo, iż teoria ta pozostaje niepotwierdzona, może ona pomóc w wyjaśnieniu ich ognistego gniewu, który zdaje się być wspólną cechą wszystkich strażników krypty. Jaka by nie była prawda, strażnicy krypty są niebezpiecznymi nieumarłymi, którzy przyćmiewają potęgę i okrucieństwo innych martwiaków.

Żywiołak ognia

Żywiołaki ognia to byty złożone z czystego ognia. Pierwszy raz zostały spostrzeżone podczas przebudzenia demonów i nikt nie wie, czy istoty te są przez nie przywoływane, czy też są niezależnymi stworzeniami rodzącymi się z ognia. Żywiołaki ognia są bardzo trudnymi przeciwnikami, oraz potrafią tworzyć ogniste pola i miotać we wrogów kulami ognia.

Dowódca orków

Dowódca orków są wodzami orkijskich armii. Są na tyle bystrzy, że potrafią odpowiednio rozmieścić różnych żołnierzy - wojowników, berserkerów, oszczepników i szamanów - formując tym samym potężne oddziały. W pojedynkę także stanowią wyzwanie i są zdolni nawet do używania noży do rzucania.

Wampir

Wampiry to nieumarłe stworzenia żyjące w nawiedzonych ruinach. Są bardzo silne i żywią się krwią, którą wysysają ze swych ofiar. Ubrani w czarne jak noc peleryny, polują w podziemiach - a w nocy - nawet na powierzchni. Niektórzy ludzie wierzą, że są one w stanie nawet latać, niczym nietoperze, które przypominają małe wampiry. Ich przerażający wzrok i mrożące krew w żyłach jęki sparaliżowały już niejednego odważnego poszukiwacza przygód.

Wiwerna

Niektórzy uczeni uważają wywerny za odległe kuzynki smoków. Jest to jednak dalekie od prawdy. Dziś uważa się, że wywerny powstały z długiej hodowli jakiś znacząco mniejszych, zaledwie łagodnie trujących, latających jaszczurek. Przez kilka pokoleń szamani orków wybierali największe i najwredniejsze z tych małych zwierząt do hodowli. Poddając je działaniu trucizny i alchemicznych wywarów oraz ciągłej walce, orkowie pochwycili i zabili ich tysiące. Długo zanim cykl hodowli dobiegł końca, oryginalna rasa jaszczurów wyginęła. Mimo zamierzanej roli jako broń wojenna, wywerny okazały się być zbyt samodzielne i impulsywne, aby na coś się przydać. Ostateczne sprawdziły się na widowiskach sportowych, gdzie zmuszano je do walki między sobą lub innymi istotami. Hodowlę kontynuowano, aż społeczeństwo orków, poprzez wojny, popadło w ruinę, a wiele wywern uciekło ku wolności. Ci nowi i potężni drapieżnicy bez problemu przetrwali na wolności i tylko ich naturalna agresja zapobiegła szerokiemu rozprzestrzenieniu się tej plagi.
Dziś najagresywniejsze wywerny wyginęły. Nowa rasa jest nieco bardziej towarzyska. Wywerny często występują w małych grupach, ale ponieważ wciąż są dość agresywne, walki na śmierć są na porządku dziennym, zwłaszcza kiedy idzie o przywództwo. Zachowując swą agresję, kilka wywern prowadzi samotnicze życie.

Ork generał

Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swoich potężnych mieczy, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub
rzucić jeden ze swoich zabójczych Shurikenów.

Smok

Smoki były pośród pierwszych stworzeń i swojego czasu podbiły świat. Dzisiaj jest ich już niewiele i na ogół żyją głęboko w jaskiniach. Mimo to nadal są potężnymi stworzeniami i zawsze będą usiłowały zabić przeciwnikiem. Oprócz ogromnej siły używają również ognistych kul i zieją ogniem. Na dodatek mogą się leczyć.

Banshee

Banshee jest nieumarłą istotą czystego terroru. Jak mówi legenda, kiedyś była śmiertelną kobietą wspaniałej urody, która zabiła samą siebie w imię dawno zapomnianej krzywdy. Śmierć odmówiła jej ofiary i odesłała ją z powrotem, przeklętą i wypaczoną. Teraz widok Banshee jest upiorny. Jej ciało nie jest eteryczne tak jak ducha, ale jej płonące spojrzenie i miażdżący wygląd nieskończonego bólu na jej twarzy, wzbudza przerażenie w sercu każdego śmiertelnika. Jeszcze gorszy od jej okropnego wyglądy jest jej bezgłośny śpiew. Lament Banshee jest melodią czystej śmierci, która wysysa jej pechowe ofiary z całego życia i nadziei. Kilku śmiertelników, którzy spotkali Banshee, przeżyło aby opowiedzieć tą historię.

Lisz

Stanie się Lichem jest ostatecznym celem dla tych, którzy podążają mroczną ścieżką nekromancji, i nie ma ani jednego pośród tych zagubionych dusz, który by nie oddał życia w zamian za nieśmiertelność i straszliwe moce tych nieumarłych magów. Lich jest prawdziwym mistrzem tego rodzaju. Nauczył się on wykorzystywać najpodlejsze moce śmierci oraz rozkładu, wie on również jak kierować, ze śmiertelną precyzją, tymi bezbożnymi energiami w kierunku niefortunnych ofiar. Co gorsza, przeważnie kontroluje on legiony pomniejszych nieumarłych, tak więc pojedynczy Lich jest w stanie doprowadzić całe miasta do ruiny. Szczęśliwie występują oni bardzo rzadko, wolą się chować w starych bibliotekach i laboratoriach, gdzie nieprzerwanie kontynuują swoje chore badania.

Heros

Herosi byli kiedyś pośród pierwszych odkrywców wyspy. Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków.

Czarny Rycerz

Czarni Rycerze są dezerterami z królewskiej armii. Żyją w głębi bagien i atakują każdego nieproszonego gościa. Dobrze wyposażeni, są bardzo mocni w walce w zbliżeniu, używają również dzid w walce na dystans.

Smoczy lord

Smoczy Lordowie to władcy smoczej rasy. Są znacznie bardziej potężniejsze niż zwykłe smoki, które często występują w ich towarzystwie. Podobnie jak i one, Smoczy Lordowie potrafią rzucać kule ognia, ziać płomieniami i leczyć się, umieją też podpalać całe otoczenie.

Hydra

Wielogłowa hydra jest dalekim kuzynem smoka. Mimo typowej dla przeciętnej bestii inteligencji, hydra posiada magiczne zdolności. Oddech hydry jest trujący, używa też ona potężnych chlustów gorącej wody jako broni. To już brzmi niebezpiecznie, jednak prawdziwe zagrożenie stanowią niesamowite zdolności regeneracyjne hydry. W kilka sekund odrastają jej nawet odcięte głowy, a każda rana zdaje się tylko podsycać jej wilczy głód. Hydra, zdawałoby się, najchętniej bytuje w ciepłym klimacie i zwykle buduje swe gniazda blisko dużych zbiorników wodnych. Mimo, iż dżungla zapewnia odpowiedni klimat do jej rozrodu, nie jest niczym niezwykłym spotkanie małych kolonii hydr w łagodniejszym klimacie. W przeciwieństwie do swoich smoczych kuzynów, hydry unikają suchoty i ciepła. Hydry nie słyną z gromadzenia skarbów w konkretnym celu, ale z racji długiego już bytowania na ziemi, i tak niewielu porażek, pozostałości ich ofiar powoli zaczęły wypełniać ich jaskinie.

Koszmar

Jedną rzeczą jaka zawsze ucieka demonom oraz ich mocom są sny. Dar śnienia jest dostępny jedynie dla śmiertelników. Niektóre demony, nadal jednak czają się na granicy snów, patrzą, ślinią się z nienawiścią i żądzą. Czasami śniący ma nikłą świadomość, że jest obserwowany przez tych nieproszonych widzów. Takie sny często przeradzają się w koszmary. Chaos i strach, który jest wywoływany przez koszmary, umożliwia czającym się demonom ukraść nieco z esencji tych snów. Zjadając coraz to więcej tej substancji, demony zdobywają cechy, które nie są normalnie dla nich osiągalne. W pewnym zakresie, są nawet w stanie nawiedzać sny śmiertelników, mimo, że ich oddziaływanie jest jedynie pośrednie i ograniczone. Ich fizyczna forma odzwierciedla ich nieustanną podróż do miejsca gdzie nie należą i przybiera formę stwora podobnego do konia. Ich moce w świecie żywych w jakiś sposób są bardziej znaczące i często obejmują osłabianie śmiertelników by ukraść im ich siły życiowe.

Piekielny wojownik

Czasami gniew może stać się zbyt silnym popędem, aby go kontrolować. Co sprawdza się wśród ludzi, jest jeszcze bardziej widoczne wśród demonów. W ciałach niektórych demonów płonie tak silna nienawiść, że zostają oni pożarci przez ten wewnętrzny, piekielny ogień. Co potężniejsi z nich są w stanie chwilowo przeciwstawiać się tej żądzy. Są wyposażeni w piekielne zbroje utrzymujące niszczycielską energię, która z nich goreje. Zachowują swoje życia kosztem egzystencji w wiecznym bólu, nienawiści i gniewu. Doprowadzone na krawędź szaleństwa, a czasem i poza nią, te demony kochają wywalać część swojego gniewu i wewnętrznego ognia, kierując je w innych. Tylko wyczerpująca walka może dostarczyć im ulgi. Tak zwani piekielni wojownicy walczą i niszczą wszystko, co pozostało z ich umysłów i świadomości w oceanie gniewu i bólu, które stały się teraz ich życiem. Nigdy nie spodziewaj się po piekielnym wojowniku poddania się czy ucieczki. Zawsze będą walczyć, aż do gorzkiego końca.

Behemoth

Behemothy są ogromnymi stworzeniami żyjącymi w starożytnym mieście głęboko pod ziemią. Wyglądają trochę jak skrzyżowanie człowieka z bykiem, nawet mówią ludzkim językiem, jednak nikt nie wie skąd tak naprawdę pochodzą. Mimo ich małej inteligencji, są bardzo silne i rzucają wielkimi kamieniami w swoich wrogów.

Czarnoksiężnik

Czarnoksiężnicy są wśród najpotężniejszych czarowników, jednak ich badania nie służą dobru ludzkości, ale ich własnym korzyściom. Nikt jednak nie zna ich planów, ukrywają się głęboko w lochach Tibii, atakują i zabijają każdego intruza wkraczającego na ich domenę, trudno więc o przeciek jakichkolwiek informacji na ich temat.
Oczywiście, czarnoksiężnicy znają masę bojowych zaklęć. Mogą miotać ogniem i energią w różnych postaciach, przyzywać kamienne golemy jako sługi, paraliżować ofiary i wysysać z nich manę. Ponadto wiedzą jak się leczyć, a nawet stać się niewidzialnymi.

Piekielny ogar

Po innych wymiarach włóczą się istoty, które powodują, że nawet demony drżą. Piekielny ogar to jedno z takich stworzeń. Będąc gorszym od bestii czy demona, łączy w sobie najbardziej przerażające i niebezpieczne cechy obu tych rodzajów, tworząc mieszaninę straszliwej mocy. Poprzez złośliwość i dzikość trzech demonów, piekielny ogar używa złowieszczych umiejętności wszystkich trzech głów by spowodować jak największe zniszczenia.
Mówi się, że piekielny ogar jest trzy razy podlejszy od przeciętnych piekielnych istot, a jego trzy głowy, z malującym się nań piekielnym szałem, są tak przerażające, że co słabsi ludzie konali na sam widok tego chodzącego widma posoki i kłów. Zdarza się, że jedna z tych demonicznych bestii zostaje schwytana i wytresowana przez potężne demony, by wymusić na niej posłuszeństwo wobec swych straszliwych panów. Do póki postrzegają swych właścicieli jako silniejszych od siebie, są względnie posłuszne. Nikt jednak nie wie kiedy ogar może zwrócić się przeciwko swojemu panu, albo wpaść w szał pozwalający zapomnieć o łączących ich więzach. Piekielne ogary słyną z wpadania w taki szał, że nierzadko ciężko ranią swoje głowy. Mimo to duża ilość tych bestii jest hodowana i wyłapywana na rozkaz niektórych demonicznych panów. Są tak często używane do przerażania wroga, czy rywala, że zyskały status symbolu potęgi i gardzenia niebezpieczeństwem ... w takim samym stopniu, jak życiem innych sług.

Demon

Demony to najbardziej nieprzyjazne, potężne i niebezpieczne potwory. Jakby mało było ich ogromnej siły fizycznej, potrafią na dodatek stosować potężne czary. Szczególnie niebezpieczna jest ich zdolność do tworzenia strumienia czystej energii, który niszczy biedne ofiary. Co więcej, Demony potrafią wysysać magiczną energię od swych ofiar, potrafią się leczyć i przywoływać żywiołaki ognia.
Na szczęście Demony żyją w najgłębszych jaskiniach blisko piekła ale czasem pokazują się również na powierzchni ziemi. Kiedy już przystępują do ataku, pozostawiają za sobą jedynie śmierć i zniszczenie. Nikt jeszcze nie zdołał zabić choć jednej takiej bestii i tylko nieliczni podróżnicy przeżyli spotkanie z nimi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
DziQ
Szynszyl Zła



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 820
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 11:06, 08 Lip 2007    Temat postu:

To chyba na tyle. Pominąłem takie potwory jak szczur, ponieważ chyba nie warto bym je opisywał. Mogę zrobic jeszcze tabelę hp i exp potorów.

Wszystkie informacje pochodzą z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Hanyou
Mhroczna wiewióra



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hell

PostWysłany: Nie 12:55, 08 Lip 2007    Temat postu:

o nie ! tylko nie tibia xD aleopisy spoko sa : ) mieszanki potworow było by fajnie opisac ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
brak
Szynszyl Zła



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:48, 09 Lip 2007    Temat postu:

jeśli DziQ pozwolisz to ja moge wrzucić głębszy opis smoków z podziałem na klasyxD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
DziQ
Szynszyl Zła



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 820
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 20:00, 09 Lip 2007    Temat postu:

Pewnie Smile Każdy ma prawo coś dodac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
lemepsaauu
Gość






PostWysłany: Pon 7:28, 12 Lis 2007    Temat postu:

Hello! Good Site! Thanks you! zcimhscpdrql
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Cruor
Mędrzec



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 877
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:21, 21 Lis 2007    Temat postu:

Ja mam jedno ale... za dużo czytałam Dragon LAnce żeby mi się spodobał taki opis minotaurów.. To powinni być jedni z najlepszych wojowników, mający swój własny kodeks honorowy, oczywiście trochę inny niż rycerski Razz Powinni byc bezlitośni, ale mieć zasady.
A i niedźwiedzie są szybkie, bez problemu doganiają człowieka. Tylko czasem im się odechciewa Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
goten
Giermek



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko ( 30 km od Kielc )

PostWysłany: Pią 21:21, 27 Sie 2010    Temat postu:

a gdzie p0kEm0Ny ?? XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wizja potworów podoba Ci się?
Tak
66%
 66%  [ 2 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3

Autor Wiadomość
Koniek
Chłop



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:03, 13 Mar 2014    Temat postu:

Macie naprawdę świetny Bestiariusz - właśnie przekonał mnie on do rozpoczęcia rozgrywki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum traktujące o grach RPG i fantastyce Strona Główna -> Bestiariusz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin